اتلتیکو مادرید به تهران میاید !

اتلتیکو مادرید به تهران میاید !




 

 


اتلتیکو مادرید به تهران میاید !


تاریخ : شنبه ،
29 آبان 1389

قرار است تيم ملي روز 16 آذر در تهران يک بازي دوستانه با يک تيم باشگاهي اروپايي انجام دهد که گفته مي شود اين تيم اتلتيکومادريد اسپانيا خواهد بود.


پس از لغو بازی تیم ملی مقابل نیجریه، فدراسیون فوتبال برای تدارک هر چه بهتر تیم ملی جهت حضور در جام ملتهای آسیا، در پی ترتیب دادن یک بازی دوستانه با یکی از تیمهای باشگاهی اروپا در تهران است. اخبار رسیده حاکی از آن است که این تیم اتلتیکو مادرید است که قرار است با تمام ستارگان خود روز سه شنبه 16 آذر در تهران به مصاف تیم ملی برود. آژانس ترتیب دهنده این بازی دوستانه نیز اعلام کرده است که به احتمال 90 درصد این بازی انجام می شود و قرارداد این بازی دوستانه در حال نهایی شدن است. اما بعد از تجربه تلخ بازی با نیجریه تا زمانی که ستارگان اتلیتکومادرید قدم به ورزشگاه آزادی نگذارند، نمی توان به انجام این بازی امیدوار بود!


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل